For learning English No.001

Not to be written especially in a day, I think that I write three sentences in English (1.a word of the day 2.occurrence 3.remark) for my English proficiency.


1.Moving body is fun.
2.The weather was very good, so I played catch with my friend.
3.Helfway, I watched couples on a date, I think I want my girlfriend.


さてさて、以上の文をグーグル先生に翻訳してもらったよ。

特に、 1日で書かれていないが、私は、英語の3つの文章を私の英語の上達のための日2.occurrence 3.remark ( 1.aワード)を書くと思う。
体1.Moving楽しい。
2 、天候は非常ので、私は友達と一緒にプレイキャッチ良かった。
一日の3.Helfway 、私は見たカップルは、私は自分の彼女が欲しいと思う。

これはひどいwww